14 תשובות
אמור להיות לכולם
שואל השאלה:
כי זה לא מופיע לי
כי זה לא מופיע לי
שואל השאלה:
איפה זה? כי אני במסך בית וזה לא מופיע לי
איפה זה? כי אני במסך בית וזה לא מופיע לי
תעשה עידכון לאפליקציה
שואל השאלה:
אין לי עדכון לפחות זה לא מראה שיש לי
אין לי עדכון לפחות זה לא מראה שיש לי
מוזר
שואל השאלה:
עכשיו זה הראה :)
עכשיו זה הראה :)
כמה דקות שמעת השנה?
שואל השאלה:
עשיתי את העדכון וזה עדיין לא מראה לי את זה בתוך הספוטיפיי
עשיתי את העדכון וזה עדיין לא מראה לי את זה בתוך הספוטיפיי
כן
כן
גם לי ככה ויש את זה
גם לי ככה ויש את זה
באותו הנושא: