4 תשובות
שואל השאלה:
לקוצץ את הקבלה?? מה פתאום! פשוט שולחים למספר לא קיים
למה לבזבז נייר
לקוצץ את הקבלה?? מה פתאום! פשוט שולחים למספר לא קיים
למה לבזבז נייר
אנונימית
כי אם שילמו באשראי החשבונית שמורה במערכת אפשר למצוא אותה
אנונימית
לא כולם חכמים וחושבים על זה
אבל אם תשאלי אותי- יותר מעצבן הקופאים שמקוצ'צ'ים לך את הקבלה בלי לשאול לפני ואז עושים פרצוף כשאתה מבקש שידפיסו שוב
אבל אם תשאלי אותי- יותר מעצבן הקופאים שמקוצ'צ'ים לך את הקבלה בלי לשאול לפני ואז עושים פרצוף כשאתה מבקש שידפיסו שוב
לא חושבים שהם יחזירו ככל הנראה, אבל מאוד לא חכם שלהם.. תמיד לוקחים! אין מה להפסיד, רק להרוויח אם שומרים.