7 תשובות
אלה שנדבקו היו עוברים את זה יותר קשה בלי החיסון.
אנונימית
עדיין היינו בסגר
אילומינטי והבונים החופשיים היו מבינים שאנחנו לא כבשים.
אנונימי
לא התחסנתי חיסון אחד
הם היו שוברים את הראש על תוכנית דילול אוכלסין חדשה.
חחח זה באמת היה מגניב
למרות שתודה לה' כי הרבה אנשים לא התחסנו
היו ממציאים משהו אחר
היו מפחידים אותנו עוד יותר כדיי שנתחסן...
~MB