7 תשובות
כי כרגע יש מלא שמעדיפים הודעות
הדור של היום
זה מעליב אם מנתקים בפרצוף
אני לא עונה כי אני לא אןהבת את הקול שלי בטלפון, מעדיפה בהודעות
שואל השאלה:
אני לא מדברת על לא לענות, אני מדברת על לא לנתק כאילו בלי לענות
לסרב לשיחה
במקום זה אנשים פשוט משתיקים את הצלצול
אנונימית
אני מסרבת רק כשאנשים מהמשפחה או חברות לכיתה מתקשרים
אבל אם לא אז אני לא מנתקת כי זה נראה מזלזל..
אה כי זה לא נעים לנתק בבום מה אנחנו חה
אני אף פעם לא עונה לשיחות