5 תשובות
אף אדם לא צריך לקטלג את עצמו
אוטיסט שהוא ברמה גבוהה ויש המון כאלו שכמעט ולא מורגש כלום למה בדיוק צריך להגדיר את זה כחלק מהזהות?
לא זה מצויין. בתור אח של אחד אוטיסט, הוא לא רק אוטיסט יש לו הרבה כישורים והוא כמו כולנו רק עם בעיות חברתיות
לא
כל אחד מחליט איך להגדיר את עצמו
באותו הנושא: