7 תשובות
לא כיף.
מה יש לחשוב זו מילה שבאה לתאר תופעה אצל בני אדם.
שזה קיים בניגוד למה שחושבת חברת הכנסת ממפלגת הליכוד גלית דיסטל אטרבריאן
זה טבעי וחלק מהם נחמדים
מה יש לחשוב על מילה?
המילה אוטיסט היא הגדרה לספקטרום רחב של בעיקר בעיות תקשורת. אין מה לחשוב על זה יותר מידי, פשוט משהו שקורה באופן טבעי אצל אחוזים מסוימים באוכלוסיה...
אני חושבת שאנשים עם אוטיזם הם מדהימים