20 תשובות
הוא יקבל אןתך איך שאת
זה לא כזה משנה
תנגבי את הידיים בחולצה פשוט לפני שאתם מחזיקים ידיים
יש לזה טיפולים
לכי לרופא עור
וחוץ מזה הוא חבר שאוהב אותך יקבל אותך כמו שאת
הוא יקבל אותך כמו שאת אם הוא באמת יאהב אותך, תסמכי עליי אני מבין בזה
שואל השאלה:
אבל כאילו זה רק שאני חושבת על זה
ואני תמיד חושבת על זה כשאני מחזיקה ידיים למישהו או אפילו סתם אם אני צריכה שיעזרו לי לקום אז כזה אני חושבת על זה ואז אני מזיעה ואז לא נעים שעוזרים לי
אנונימית
בת כמה את? כי גם לי היה זיעה בידיים ברמה יחסית מוגזמת ואז עם השנים זה עבר לי , אני עדיין מזיע אבל לא באותה רמה
וגם יש טיפולים לזה את יכולה להתייעץ עם רופא
וגם אני בטוחה שזה לא כלכך יהיה אכפת לבן זוג העתידי שלך
הוא יאהב אותך כמו שאת
תקשיבי גם לי יש זיעת יתר מאז שאני זוכרת את עצמי וקניתי מכשיר שמטפל בזה
ויש עוד דרכים לטפל בזה
חבר שלא יקבל אותך כמו שאת הוא לא בן אדם ששווה להשקיע בו
לי היה ובעזרת טיפולים עם מכשיר מיוחד עבר לי אחרי שסבלתי מזה כל החיים
מבינה אותך ב100 אחוז
המכשיר יקר אבל אשכרה הזיעה מפסיקה קוראים לו דרמה דריי אם יש לך שאלות תרשמי
אנונימית
נייר סופג
יוו גם אני מזיעה מלא בידיים
יש לזה ניתוחים, אבל זה יכול להוביל להזעה מוגברת באיזור אחר
אני חושבת שזה לא באמת נורא, זה בעיקר מצחיק ותהיה לו דרך לזהות אותך לפי ההרגשה ביד
שואל השאלה:
תודהה לכולםם
אנונימית
ניתוח זה הפתרון האחרון לזיעת יתר
ממש לא!!! הניתוח לא שווה את התופעות לוואי של ההזעה המפצה
יש מכשיר ללא תופעות לוואי שעוזר ב100 אחוז
השקעה שווה ומשתלמת
אנונימית
יש מכשיר שנקרא palma dry תבררי על זה זה עזר לאחותי מאוד עם זיעת יתר קיצונית ובאמת שינה לה את החיים
זה יקר אבל מחזיק לאורך זמן
אנונימית
אני גם משתמשת במכשיר כזה
לא נראלי שהבעיה זה כשיהיה לך בן זוג
הבעיה היא שזה פשוט לא נוח בכלל
יש לי חבר שעשה ניתוח נגד הזעה בידיים וזה עבד ממש טוב