4 תשובות
תשתמשי בסבון קשה.
וואו אחותי ככה בדיוקק, אני יודעת שיש לזה ניתוח, אם זה ממש מפריע לך תבדקי אם אתה יכולה לעשות, יש מצב שגם אחותי תעשה
טיפ מספר אחד, לא לסגור את היד
טיפ מספר שתיים, תמיד ללכת עם ידיים בכיסים, ככה שאם היד מזיעה ואת חייבת להשתמש בה את ישר יכולה לנגב בתוך הכיס וכם זה לא יהיה מביך...
טיפ מספר שלוש, לשכוח מטיפ מספר שתיים ובחיים לא להגיע למצב שאתה מחזיק משהו ביד(ככה היד מזיעה אפילו יותר...) לכן לשים כל דבר בכיס:)
וואו לא יודע כמה זה קשור אבל גם אני מזיע מלא
אנונימי