4 תשובות
יש איזה טיפול שמתמחה בזה, תנסי להתייעץ עם רופא
כנראה שיש לך הזעת יתר
גנטיקה
אנונימי
פעם הלכתי לרופא בגלל הבעיה הזאת בדיוק. מרוב חוצפתו הוא דיבר אלי בצורה מתנשאת ואמר "פשוט תנגב את הידים במכנס". זה כל כך חרא. כשאני לחוץ אני מזיע בידים יותר ושאר הגוף יבש לגמרי. כשאני רגוע אני עדיין מזיע אבל פחות. מבחנים זה קשה כי הדף אשקרה נרטב והעט מחליק מהיד. למדתי איך להחזיק דברים בלי צורך בחיכוך. אם זה את הטלפון או כל דבר. ולא לדבר על להחזיק ידים או ללחוץ ידים עם אנשים. זה כל כך מלחיץ שמגיע מורה או מישהו ללחוץ יד ואני יודע שהכף יד רטובה לא משנה כמה אני אייבש אותה. זה פשוט תסמונת חרא
באותו הנושא: