3 תשובות
באדיסמופיה או שאת סתם מכוערת
כל אחת בערך ככה אל תתרגשי יותר מדי זה נורמלי
כן זה הגיוני
אפילו לאנשים שהכי מתים על עצמם יש ימים שהם מרגישים חסרי ביטחון
אפילו לאנשים שהכי מתים על עצמם יש ימים שהם מרגישים חסרי ביטחון
באותו הנושא: