7 תשובות
איך אנחנו אמורים לעזור לך? אם את עדיין לא מוכנה לחבר עדיף שתחכי
אל תשאלי את החברה אם זה בסדר שיהיה לך חבר. תעשי מה שאת חושבת לנכון. אך ורק את.
דברי עם אנשים
את לא חייבת להיות בזוגיות כדי שיהיו לך קשרים רציניים עם אנשים
כנראה שיש למישהו קראש עלייך ואת לא יודעת.
מה שאת מחפשת זה מערכת יחסים חברותית, לאו דווקא זוגיות, כי זה לא נראה שאת מחפשת זוגיות.
אני לא יודע בת כמה את, אז אני לא אסיק מסקנות יותר מדי, אבל אני חושב שפשוט תזרמי עם החיים - בסופו של דבר מה שאת מחפשת יגיע.
אני מרגישה כמוך :\
שואל השאלה:
תודה לכל מי שכתב משהו זה ממש עוזר
אנונימית
את כל כך צודקת. בכל מה שאת מרגישה. ואני של לפני שלוש-ארבע שנים הרגישה בדיוק כמו שאת מרגישה עכשיו. אני של לפני שלוש-ארבע שנים גם הייתה צוחקת לאני של עכשיו בפרצוף ובטוח חושבת שזו מתיחה מרושעת אם הייתי יכולה לספר לה שעכשיו יש לי חבר שאוהב אותי וחושב שאני יפה. ולפעמים אני עוד אפילו שואלת את עצמי איך זה קרה כי את מה שתיארת הרגשתי גם במשך כל כך הרבה זמן שזה נצרב אפילו שעברה יותר משנה וחצי מאז.
את מובנת ואת צודקת ואת תהיי בסדר. את תמצאי את החבר הזה וכשזה יקרה את תהיי מוכנה. וכל מה שאת רוצה עכשיו, יהיה לך אותו. יהיה בסדר ובהצלחה