2 תשובות
אל תעשי לפני שאת אומרת להורים שלך וגם אל תעשי בבית
כדאי.
היה לי עגיל בלשון כשהייתי בת 13, הורדתי בגיל 15.
בהתחלה זה מאוד מציק וכשעושים את זה זה כןאב אבל זה שווה את זה אחרי כמה שבועות.
בכל מקרה, אם אני זוכרת נכון, מבקשים אישור הורים כשאת נמצאת אצל הפירסר אז את באמת צריכה להגיד להורים שלך, זה גם לא משהו שתוכלי להסתיר
היה לי עגיל בלשון כשהייתי בת 13, הורדתי בגיל 15.
בהתחלה זה מאוד מציק וכשעושים את זה זה כןאב אבל זה שווה את זה אחרי כמה שבועות.
בכל מקרה, אם אני זוכרת נכון, מבקשים אישור הורים כשאת נמצאת אצל הפירסר אז את באמת צריכה להגיד להורים שלך, זה גם לא משהו שתוכלי להסתיר
באותו הנושא: