התחברות הרשמה

וואי אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי באמת

אני שוקלת בערך 48 ואני 1.53 שזה לא ממש טוב אני חושבת
ואני מתאמנת פשוט הפסקתי לאחרונה וזה מכניס אותי לדיכאון פשוט לא היה לי זמן כי היה לי תקופת מבחנים ובכלל מבאס אותי שבגלל מבחנים אני לא מוצאת את הזמן לעצמי
גם כל הקטע שאני מתאמנת וכאילו אין לי סבלנות אני רוצה לראות תוצאות מהר ולרדת לפחות ל45 קילו ואני לא מצליחה לקחת מוטיבציה אני יודעת שלוקח זמן לתוצאות אבל זה עדיין מבאס שזה לוקח זמן ואני מרגישה פשוט מגעיל עם עצמי ובאלי כבר להרזות אבל אני לא מצליחה
18 באוקטובר 2024, 01:52
יאושהתייעצותעצביםתמיכהירידה במשקל    
3 תשובות
48 זה כלום
H
Hi Im Chucky bitch
שואל השאלה:
יחסית לגובה זה לא ממש טוב נראלי
L
Lana.del.rey
שואל השאלה:
מה בטוח ?
L
Lana.del.rey
באותו הנושא:
אני באמת לא יודעת מה לעשות עם עצמי בגלל זה...
אני באמת לא יודעת מה לעשות עם עצמי
חרא לי ואני באמת לא יודעת מה לעשות עם עצמי
וואי אני באמת מבולבלת ולא יודעת מה לעשות תעזרוו דחוף
אוף באמת שאני לא יודעת מה לעשות עם עצמי
וואי באמת שאני לא יודעת מה לעשות מחרר בבקשה כנסו!!
וואי אני באמת לא יודעת מה לעשות אין לי כוח לעצמי
וואי נו מה לעשות דחוףף אני מתחננת אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי
וואי אני באמת לא יודעת מה לעשות
וואי באמת שאני לא יודעת מה לעשות
וואי אני באמת לא יודעת מה לעשות