אני שוקלת בערך 48 ואני 1.53 שזה לא ממש טוב אני חושבת ואני מתאמנת פשוט הפסקתי לאחרונה וזה מכניס אותי לדיכאון פשוט לא היה לי זמן כי היה לי תקופת מבחנים ובכלל מבאס אותי שבגלל מבחנים אני לא מוצאת את הזמן לעצמי גם כל הקטע שאני מתאמנת וכאילו אין לי סבלנות אני רוצה לראות תוצאות מהר ולרדת לפחות ל45 קילו ואני לא מצליחה לקחת מוטיבציה אני יודעת שלוקח זמן לתוצאות אבל זה עדיין מבאס שזה לוקח זמן ואני מרגישה פשוט מגעיל עם עצמי ובאלי כבר להרזות אבל אני לא מצליחה