3 תשובות
לא כל יציאה חייבת להיות משהו שמבזבזים בו כסף תצאי למקומות שלא יבזבזו לך כסף
יש קופות חסכון שאי אפשר לפתוח. לדעתי זה יכול לעזור ממש או פשוט לשמור את הכסף אצל ההורים וכך לא תתפתי
תקני לך קופסא שהיא לחסכונות וכל פעם שאת מרוויחה כסף שימי שם נגיד חצי מהכסף וחצי תשמרי לבזבוזים ומהקופסא של החסכונות אל תוציאי כסף עד שיש לך מספיק לרישיון וכזה
באותו הנושא: