11 תשובות
גירעון קלורי
את נשמעת דיסמורפית
ספורט
חלבונים
פחמימות מלאות
מלא ירקות
אני חושבת שהדרך הכי טובה לרדת במשקל זה לשתות מלא מים ולאכול ממש לאט, כאילו ממש לאט , כל אוכל למשוך תזמן,
ופשוט תכריחי תעצמך לעשות הליכות ולאט לאט תתרגלי וזה יהיה כיף ולא מוכרח
שואל השאלה:
אני יודעת איך יורדים במשקל, אני לא מפגרת.
אני שאלתי על מוטיבציה לירידה במשקל.
ללמוד להכין דברים שבאמת בריאים וטעימים
שואל השאלה:
^ אין
בטוחה?
יש פנקייקים שמכינים מבננה והם ממש טעימים.
יש גם מלא גלידות דלות קלוריות- לקינוח
יש גם מלא פירות במגוון טעמים.
נראה לי שתמצאי משהו שתאהבי

בהצלחה לך!!
שואל השאלה:
^ בננה (פירות בכללי) זה מגעיל
אבל למה את כותבת שהתכוונת למוטיבציה כאילו אנחנו טעינו אם הכותרת של השאלה זה "איך לרדת במשקל.."
את טעית חחח,
ופשוט תחשבי למה את רוצה את זה ככ ותהיי חדה במטרה
שואל השאלה:
^ כי יש דבר שנקרא תיאור