5 תשובות
האנשים שהורסים לאחרים אין להם מה לעשות כי רע להם בעצמם בחיים אז הם רוצים להרוס לאחרים שגם להם יהיה רע
אולי מרגיש רע עם עצמו
אולי רע לו
אולי זאת ההתנהגות שהוא רגיל אליה
אולי זה נראה לו בסדר
או שהוא סתם בן אדם רע או משועמם
לא שידוע לי שיש אנשים כאלה
חוסר ביטחון
או שהם לא נחמדים ורוצים לעשות רע למישהו אחר
חוסר בטחון עצמי ,