5 תשובות
אי אפשר
בתור אחת שעברה 8 שנים חרם
בתור אחת שעברה 8 שנים חרם
אנונימית
כי אם הם בריונים אז הם אנשים מפגרים.
לא יודעת איך אפשר למנוע, אנשים צריכים להתחיל לפקוח את העיניים שלהם ולשים לב למעשים שהם עושים ולשהשלכות שלהם. נקווה שיום אחד זה יקרה
לא יודעת איך אפשר למנוע, אנשים צריכים להתחיל לפקוח את העיניים שלהם ולשים לב למעשים שהם עושים ולשהשלכות שלהם. נקווה שיום אחד זה יקרה
שואל השאלה:
אני ממש מצטערת. אנונימית^
אני עברתי בריונות וגם כרגע.
איך את מתמודדת עם זה?
אני ממש מצטערת. אנונימית^
אני עברתי בריונות וגם כרגע.
איך את מתמודדת עם זה?
ביריונות זה לא באמת תופעה שאפשר לעצור זה דיי טבע האדם בסוף היום אז הדרך הכי טובה בעיניי זה לחשל את הילדים וללמד אותם להתעלם ולא לתת להם את המענה
שואל השאלה:
לפעמים להתעלם זה לא הפתרון
לפעמים להתעלם זה לא הפתרון
באותו הנושא: