5 תשובות
לקום מהמחשב ולהתחיל לאכול כמו בן אדם לא ג'אנק
זה יפתור לך 90 אחוז מהבעיות בחיים
אנונימי
שואל השאלה:
א) אני לא במחשב רוב הזמן, ב) אני לא אוכל גאנק פשוט ברגע שיש לי ארוחה אני לא מקציב כל כך כמות ופשוט אוכל עד שאני מתפוצץ אז אין קשר לאכול גאנק כל היום או להיות במחשב
אנונימי
קשור קשור משהו בהרגלי אכילה ביחס לספורט שאתה עושה לא תקין
אנונימי
שואל השאלה:
אני משחק טניס 3 פעמים בשבוע למשך שעה וחצי
אנונימי
אם ככה התזונה שלך לא תקינה גם אם נראית לך שכן אתה כנראה נמצא במאזן קלורי חיובי או ניטרלי מידי ככה שהקלוריות שאתה שורף לא מספיקות כדי לרדת במשקל.
לעשות אירובי 3 פעמים בשבוע מצויין ומספיק.
לעשות תפריט עם מחשבון bmr בהתאם לנתונים שלך
בהצלחה
אנונימי