12 תשובות
וואלה לא
בדיוק!
חייך, הכול לטובה (:
אנונימי
כן
אני מאמינה שהכל קורה בסיבה ואני מנסה להסתכל על הכל בטוב ביסמיללה
אנונימית
משתדלת להאמין אבל כן זה קשה בזמן האחרון
בוודאי מי שלא מאמין מסכן
זה קשה להאמין אבל תסתכלי על כל הדברים שקרו לך בחיים ותראי איזה מזל שזה קרה וזה לטובה ,את לא יודעת ממה בורא עולם הציל או מנע ממך שהוא עשה לך את אותו דבר ..3>
מנסה להבין שלא כל הדברים תמיד יקרו לפי איך שאני רוצה אבל זה מסתדר לפי מה שאני צריכה כמו שהיא של רולינג סטון you cant always get what you want you get what you need
אנונימית
ברור! יש דברים נסתרים שאנחנו לא יודעים ואם היינו יודעים אותם לא היינו מבואסים כי היינו מבינים פיזית ולא רק מאמינים כמה זה לטובתנו
לא
^"רק חיפה"
ליתר דיוק, מי שמאמין בזה הוא עיוור ומקובע.

לשאלה, לא.
כל כך הרבה אנשים לא מוסריים קיימים בעולם ללא מקום של "שכר ועונש".
לא רואה שמי שטוב מקבל טוב ומי שרע רע(רע טוב אפשר להתפלסף אומר בפשטות) ולא רןאה איך בן אדם שפוי יכול להצדיק את הפשעים הכי קשים נגד האנושות ולהגיד "זה לטובה" זה משהוא שלא מצליח להבין