3 תשובות
אני עשיתי אצל ד"ר גוברין, רמה גבוהה ולי אישית הייתה החלמה מהירה, עברו חודשיים ואני ממש מרוצה בנתיים (:
החלמה ממש מהירה וקלה, אבל לכל אחד אחרת באמת, אין לי קשיי נשימה ואני נושמת פיקסס הדבר הכי הכי היה בהתחלה שהיו טיפה גושי דם אבל זה נורמלי לישר אחרי ניתוח.
שואל השאלה:
ואיך הייתה ההחלמה? קשה?, חזרת לנשום רגיל אין בעיות נשימה?
ואיך הייתה ההחלמה? קשה?, חזרת לנשום רגיל אין בעיות נשימה?
באותו הנושא: