4 תשובות
כן אני מכיר מישהו שעשה אצל רוני מוסקונה ניתוח אף. הוא לא ממש היה מרוצה. (האף שלו נראה הרבה יותר טוב אבל).
אם תלכי לפגישת ייעוץ אצל רוני מוסקונה את תראי שהוא אדם מאוד קר ולא נעים. הוא עושה טובה שהוא בכלל עונה לך.
בנוגע למרקוס הראל .. אני לא מכיר.
מקווה שעזרתי ובהצלחה בהגשמת החלום.
אנונימי
שואל השאלה:
אתה אומר שהיחס של דר מוסקונה פחות טוה?
אבל מבחינת תוצאה מה הייתה הבעיה?
אנונימית
כן הוא אמר לי שהיחס של מוסקונה מאוד לא נעים.
הוא עונה בצורה קרה ולא יפה.
מבחינת התוצאה האף נראה הרבה הרבה יותר טוב , הוא פשוט לא ממש היה מרוצה מהתוצאה.
אנונימי
שואל השאלה:
אם האף נראה יותר טוב למה לא מרוצה?
אנונימית