3 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל אני מפחדת שזה ישנה לי הכל לא יודעת שאנשים יחשבו דברים אני יותר מפחדת מתגובות של אנשים ומאיך שזה יצא בסוף מאשר מה שאני באמת רוצה ואני שונאת את האף שלי ממש
אנונימית
לא עשיתי אצלו אבל אין ממה לפחד
אני חודש אחרי וכבר מסתובבת ברגיל שלי יוצאת מהבית כאילו הכל תקין
לפני הניתוח תמיד יש לחץ אבל את לא מרגישה כלום, קמה מההרדמה מסוממת לא יודעת איפה את נמצאת
שבוע שבועיים יורדת הנפיחות, אין כאבים בכלל רק חוסר נעימות באזור וזה הכל
בסוף זה שווה את זה
בגלל זה תסתכלי בעבודות של כל מיני רופאים ותבחרי את האחד עם הכי הרבה המלצות / חברות שעשו המליצו
לאנשים תמיד יהיה מה להגיד אין מה לעשות, אם זה מקנאה או אם זה כי הם לא רגילים לראות אותך ככה, גם לי היו תגובות של "באיזה קטע עשית" ו"למה עשית היית יפה גם לפני"
עשיתי כי רציתי נקודה ודין וחשבון את לא חייבת לאף אחד
יהיו גם כאלה שיפרגנו בטירוף
אז אל תשימי על מה שיאמרו או אומרים ואם את מרגישה שאת באמת רוצה תעשי