10 תשובות
מאוד, לא הערכתי את עצמי מספיק ועכשיו הכל בזבל
לא
הייתי מוזרה
לא
כן הייתי הרבה יותר שמחה כי לא היה אכפת לי מהסביבה ואני מרגישה שממש נשחקתי
קצת בחלק מהדברים
מאוד!! פעם הייתי ילדה שמחה תמימה ואוהבת, היום אני ילדה דיכאונית שרוצה לבכות כל דקה
כן מאוד פעם השקעתי יותר בלימודים הייתי גאונה אהבתי את עצמי בלי לחשוב אם מסתכלים הייתי שרה אפילו ששרתי מחריד לא הזיז לי מה אומרים אליי ואז הכרתי חברות ש"הכניסו אותי לעיניינים" ועכשיו אני "מקובלת" ככה שאני כל הזמן מפחדת שמישהו יסתכל עליי או ש הילד הספציפי ההוא יטריד אותי שוב או שיעליבו אותי והתדרדרתי בלימודים פעם הייתי תמיד מקבלת 90+ ועכשיו לא ממזמן קיבלתי 79 ובשבילי זה מאוד רע אני מתחילה להפריע בשיעורים אני גזרתי את השיער רק כדי שהוא יהיה יותר חלק ולא יצחקו על הקשרים שהיו אני ממש מקנאה במי שהייתי בעבר
כן.. הרבה פעמים
האמת שלא.
אני מרגישה שאני משתנה בעיקר לטובה ואני שלמה עם עצמי