9 תשובות
תמיד
כן
כןן כלכך מקנאהה
אבל אני פשוט נותנת מחמאות למי שאני מקנאה בו, ואז אני מגלה שהם גם נחמדים! איףף איזה מעצבנים אלה
אבל אני פשוט נותנת מחמאות למי שאני מקנאה בו, ואז אני מגלה שהם גם נחמדים! איףף איזה מעצבנים אלה
כמעט כל הזמן כי הביטחון העצמי שלי ברצפה
מרגיש לי שיש צורך להוסיף שאני לא מאלה שיורידו לאחרים בגלל זה אני פשוט אשמור את זה לעצמי לא יודעת מה עם השאר שמקנאים
מרגיש לי שיש צורך להוסיף שאני לא מאלה שיורידו לאחרים בגלל זה אני פשוט אשמור את זה לעצמי לא יודעת מה עם השאר שמקנאים
אנונימית
בצער רב,
ובלב כואב,
כן. אני מקנאה.
ובלב כואב,
כן. אני מקנאה.
כל הזמן
יותר מידי פעמים
לא, אני אוהבת את עצמי
וגם קנאה לא ממש תעזור לי בחיים
וגם קנאה לא ממש תעזור לי בחיים
כן
באותו הנושא: