התחברות הרשמה

ESTA (פטור מויזה) לארהב

מישהו יודע אם אני טסה לארה"ב ויש לי את פטור מויזה וכל זה, אני מעל גיל 16 אבל מתחת ל18 ואני טסה בלי ההורים רק עם אחותי, אני צריכה להביא איזה שהוא טופס אישור הורים כזה או משהו או שבגלל שאני כאילו לא ילדה קטנה זה לא בעיה כי אמרו שלילדים צריך טופס כתוב שההורים מאשרים אבל לא כתוב לאיזה גיל
6 באוקטובר 2024, 22:54
ארה"בויזהחו"לטיסהארצות הברית    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
כמה זמן אתה יכול להיות בארהב אם אתה מוציא ויזה לארהב?
מה אתם חושבים על זה שהליכוד לא מוכנים להעביר את החוקים לפטור מויזה לארהב?
אפשר עכשיו לטוס לארהב ללא ויזה?
מגישים בקשה לויזה לארהב דרך האינטרנט?
אם אני בן 16 וההורים שלי גרושים צריך הסכמה של שניהם בישביל להוציא לי ויזה לארהב?
במידה וישראל תתצטרף למדינות מפטור מויזה מה השימוש של הויזה למי שיש ויזה בתוקף?
אם יש לי וויזה לארהב, האם כדאי לי לעשות esta? נגיד האם שאני מגיע למדינה יש מקום לבדיקת דרכונים
אני אמורה לנסוע לארהב במסגרת של תחרות, יאשרו לי ויזה אם אני מתגייסת עוד 5 חודשים?
מישהיא פה עשתה ויזה לארהב והצליחה?
איזה מסמכים כדאי לי להביא לראיון לויזה לארהב חוץ מהמסמכים שצריך להביא
ישראלים צריכים ויזה לארה"ב או שצריך למלא את הטופס esta?