מישהו יודע אם אני טסה לארה"ב ויש לי את פטור מויזה וכל זה, אני מעל גיל 16 אבל מתחת ל18 ואני טסה בלי ההורים רק עם אחותי, אני צריכה להביא איזה שהוא טופס אישור הורים כזה או משהו או שבגלל שאני כאילו לא ילדה קטנה זה לא בעיה כי אמרו שלילדים צריך טופס כתוב שההורים מאשרים אבל לא כתוב לאיזה גיל