3 תשובות
אני בעד הליכוד אבל הם חייבים לאשר את זה!! אנחנו הכי קרובים לטוס לשם בלי ויזה ועכשיו להתחיל את התהליך מחדש?!
שואל השאלה:
כבר איזה 20 שנה לפחות מדברים על זה
כבר איזה 20 שנה לפחות מדברים על זה
אנונימי
אבל אנחנו הכי קרובים לפטור הזה אז עכשיו לתקוע את זה זה פשוט דפוק
באותו הנושא: