3 תשובות
אני בעד הליכוד אבל הם חייבים לאשר את זה!! אנחנו הכי קרובים לטוס לשם בלי ויזה ועכשיו להתחיל את התהליך מחדש?!
שואל השאלה:
כבר איזה 20 שנה לפחות מדברים על זה
אנונימי
אבל אנחנו הכי קרובים לפטור הזה אז עכשיו לתקוע את זה זה פשוט דפוק