התחברות
הרשמה
ישראלים צריכים ויזה לארה"ב או שצריך למלא את הטופס esta?
כי ניסיתי למלא וזה אמר שאני לא מתאימה לזה..?
5 באוגוסט 2024, 17:24
טפסים
תיאוריה
רשיון נהיגה
טופס ירוק
2 תשובות
תלוי
C
Cact0s
שואל השאלה:
תלוי במה
אנונימית
באותו הנושא:
רגע אם עכשיו ישראלים לא צריכים יותר ויזה לארצות הברית
לישראלי שיש דרכון אירופאי לא צריך ויזה לארצות הברית?
(לוויכוח עם פלסטיני) זה נכון שכדי לעזוב את עזה למצרים דרך מעבר רפיח, צריך ויזה ישראלית?
רק אותי זה מצחיק שישראלים תמיד חושבים שלארה''ב כל כך אכפת מישראל?
איך ארצות הברית חברה טובה שלנו אבל אנחנו צריכים ויזה בשביל להיכנס בתור ישראלים?
צריך ויזה לאוסטרליה כמו שצריך ויזה לארה"ב ?
מעניין לדעת,מי שטס פעם לארצות הברית כשהיה צריך את הויזה (כשכעת יש פטור מוויזה לישראלים)
אפשר לרכוש מוצרים מאתרים ישראלים עם הכרטיס ויזה נטען של הדואר?
תגידו מישהו יודע אם הויזה הולכת להתבטל ולא יהיה צריך יותר ויזה??
אני רוצה לנסוע במטוס לקהיר, אני צריך ויזה מצרית או מספיק דרכון ישראלי?
מישהו שיודע, אפשר להוציא ויזה לארה''ב בימים האלה?