6 תשובות
אם את יכולה אז כן
כןןן לא להישבר אחות בלב❤
כן כן תמשיכי יחד איתי
כן. ממש ממש כדאי
כן. זה יחשב לך גם אם לא התכוונת לצום. כי זה צום שהוא חובה, ולכן לא צריך קבלה לפני.
אם קשה לך תפתחי..אבל אם את יכולה עוד אז תמשיכי
באותו הנושא: