התחברות
הרשמה
זה קשה לקבל 3 בעבודת צוות ביום המאה?אשמח לטיפים
תודה
28 בספטמבר 2024, 23:56
יום המא"ה
תשובה אחת
לא כלכך, קשה להיות גם פיקודי ומדריך וגם להיראות כאילו את עובדת בצוות ולא משתלטת אבל גם אם תעשי את זה תקבלי 3-4 בקלילות
אנונימי
באותו הנושא:
2 בעבודת צוות ביום המאה יכול למנוע ממני ללכת למיונים של שחקים?
עבודות צוות זה ממש חושב ביום המאה?
אם ביום המאה קיבלתי עבודת צוות 3 זה אומר שאני לא טובה בלעבוד בצוות?
קיבלתי יום המאה ממש נמוך בציונים בעבודת צוות והכל זה יפתח לי דלתות ?
קיבלתי ביום המאה 2 בעבודת צוות זה רע?
ביום המאה קיבלתי 3 בעבודת צוות, זה ציון רע? ממש רציתי לקבל טוב בזה
יום המאה וזימון ליום סיירות האם מי שמקבל זימון ליום סיירות מקבל גם זימון ליום המא"ה?
קיבלתי ביום המאה 2 בעבודת צוות כמה זה רע?
קיבלתי 2 בעבודת צוות ביום המאה
יש מצב שביום המאה אני אקבל ציון 3 בעבודת צוות גם אני הייתי די שקטה?
איך קיבלתי ביום המאה פיקוד 5 עבודת צוות 2?