התחברות
הרשמה
קיבלתי ביום המאה 2 בעבודת צוות זה רע?
לאיזה תפקידים צריך עבודת צוות? יכול להיות בגלל זה אני לא אקבל זימונים למודיעין ודברים של חכמים כאלה?
24 בינואר 2024, 21:45
יום המא"ה
יום המאה
גיוס
חיילים
צו ראשון
2 תשובות
זה לא מדהים. זה 2/5
אבל במודיעין לא צריך המון בזה לפי כמה שאני יודעת.
R
Ripple
זה לא רע אבל גם לא טוב
ה
הספרדיה השווה הזאת
באותו הנושא:
2 בעבודת צוות ביום המאה יכול למנוע ממני ללכת למיונים של שחקים?
אם ביום המאה קיבלתי עבודת צוות 3 זה אומר שאני לא טובה בלעבוד בצוות?
עלו לי ציונים ליום המאה וקיבלתי 1 בעבודת צוות ואני חושב שבאמת הגיע לי יותר. מותר לערער?
קיבלתי ביום המאה 2 בעבודת צוות כמה זה רע?
עבודות צוות זה ממש חושב ביום המאה?
ביום המאה קיבלתי 3 בעבודת צוות, זה ציון רע? ממש רציתי לקבל טוב בזה
אם קיבלתי 50 בדפר אבל קבא גבוהה וביום המאה קיבלתי ציונים גבוהים זה ממש ידפוק אותי??
קיבלתי דפר 50 אבל ביום המאה באמת קיבלתי ציונים ממש טובים
יש מצב שביום המאה אני אקבל ציון 3 בעבודת צוות גם אני הייתי די שקטה?
היה לי ביום רביעי יום המאה ולא קיבלתי ציונים עדיין, זה בגלל שיום שישי היום?
קיבלתי תאריך גיוס אבל לא היה לי יום המאה ולא קיבלתי מנילה אני צריכה להתקשר אליהם?