התחברות
הרשמה
איך קיבלתי ביום המאה פיקוד 5 עבודת צוות 2?
אופסי
5 ביולי 2024, 18:13
יום המא"ה
גיוס
יום המאה
תפקידים
חיילים
תשובה אחת
שני דברים שונים, זה הגיוני.
א
אָן
באותו הנושא:
אם קיבלתי ביום המאה 4 פיקוד ו5 הדרכה, יש מצב שזה יעזור לי להיות מפקד?
מה זה אומר אם קיבלתי פיקוד 5 ביום המאה?
קיבלתי 2 בפיקוד ביום המאה
קיבלתי ביום המאה 1 בפיקוד!!! מזה אומר ???
אם קיבלתי ביום המאה 2 בפיקוד ו3 בהדרכה אני לא אקבל תפקיד של הדרכה?
אם קיבלתי ביום המאה בהדרכה 3 ובפיקוד 2 ובשביל להיות מדריכת חיר צריך 4 הדרכה ו3 פיקוד אני לא אוכל להתמיין?
מה לעשות אם קיבלתי ביום המאה 2 בפיקוד אבל אני רוצה שחם וצריך 3 פיקוד?
הגיוני שנתנו לי לצאת לפיקוד מטעם התפקיד שלי למרות שביום המאה קיבלתי על
אם קיבלתי ביום המאה 3 בהדרכה ו4 בפיקוד אני עדיין יכולה להיות מדריכת חי"ר?
איך אני אצליח ביום המאה אם כולן ינסו להשתלט ולקחת פיקוד על המשימה ולהיות הכי טובות?
קיבלתי ציונים לא טובים על הדרכה ופיקוד ביום המאה, יש אפשרות לעשות עם זה משהו?