6 תשובות
אמאל'ה כמה כסף אתם מוציאים על זה אני מרגישה קמצנית ועוד חשבתי שאני שילמתי הרבה
שואל השאלה:
חחח כן ^ same
שואל השאלה:
ושלי הכי הרבה זה 300 על הפופ של גוון סטייסי האקסלוסיבי (מהסרט של הacross the spider verse)
פופ של אנימה עם חתימה מקורית 1500 במקום 26000
של איירון מן נראלי
עלה לי 80 זה לא כזה הרבה אבל אין לי מלא פשוט
פופ של the countess מאימה אמריקאית ועלה לי 300