4 תשובות
כבר שנה לומדת נהיגה ועדיין אין רישיון :(
כמעט 4 חודשים התחלתי ביום שיכולתי
טסט ראשון
טסט ראשון
לא כל כך זוכר כמה זמן עברתי טסט 3 ובין לבין בתקופה של ההמתנה לטסטים עשיתי כמה שיותר שיעורי נהיגה
תוך שנה וקצת, 7 טסטים סהכ
אנונימית
באותו הנושא: