4 תשובות
17
לקח לי חצי שנה כי סתם מרחתי ולא לקחתי שיעורים במהלך כל אותו החופש הגדול באותו זמן
לקח לי חצי שנה כי סתם מרחתי ולא לקחתי שיעורים במהלך כל אותו החופש הגדול באותו זמן
הוצאתי בגיל 19, לקח לי איזה חצי שנה כי עשיתי את זה ביחד עם עבודה ולימודים,
טסט שני
טסט שני
אוטו בגיל 17 בטסט ראשון. לקח לי בערך חצי שנה.
שואל השאלה:
לי יש עוד מעט טסט וזה לקח לי חודש ושבוע זה בסדר?
לי יש עוד מעט טסט וזה לקח לי חודש ושבוע זה בסדר?
באותו הנושא: