12 תשובות
לא
לא טוב בכלל
הלך עליך
שואל השאלה:
כאילו עם בונוסים של האוניברסיטה וזה..
כאילו עם בונוסים של האוניברסיטה וזה..
אנונימית
לא
עם בונוסים זה נחשב סביר ממש
כן
שה סקאם נכון ?
אנונימי
מצויין
אנונימי
כן בעייני זה לגמרי סביר
טוב זה מ 105 ומעלה
טוב זה מ 105 ומעלה
זה סביר ממש, טוב זה 105+
אם את מכוונת ללמוד משהו מסויים, אז תבדקי במכללות ובאוניברסיטאות כמה צריך כדי להתקבל לתואר ולפי זה תקבעי אם זה טוב בשבילך.
אם את מכוונת ללמוד משהו מסויים, אז תבדקי במכללות ובאוניברסיטאות כמה צריך כדי להתקבל לתואר ולפי זה תקבעי אם זה טוב בשבילך.
אחי אתה תישאר כיתה מזה
באותו הנושא: