10 תשובות
אם המצב ימשיך כמו היום אז לא
לא נראה לי..
לא ניראלי
לא חושב
נראלי יקח שבוע שבועיים כזה
תגדיר צפון?
אנשים חייבים למצוא דרך להעסיק את עצמם בבית הבית ספר לא יהיה תמיד אתם יודעים
שואל השאלה:
^^^^ אני יודעת שלא יהיה בית ספר תמיד.
אני בכיתה יב ואני חושבת שכל השכבה הזאת וכל השכבות קצת מתחת וקצת מעל, נדפקה אח!שרמ!טה בגלל כל המצב שהיה. קורונה, שביתות, מלחמה, זה פשוט דפוק רק נגמר החופש, מתחילים לחזור לשגרה ואז שוב פעם כל היום בבית.
כאילו לא מספיק שגם ככה בריאות הנפשית של ילדים בישראל בפח. עכשיו זה רק הולך להיות עוד יותר גרוע. שתבינו שבכל המחלקות הפסיכיאטריות בארץ. אין מקום. ילדים מנסים להתאבd ואין מקום במחלקות אז שולחים אותם למ!ת בבית. המצב רע ואם לא יעשו משהו עם זה זה רק ידרדר עוד יותר. והמצב גם ככה כבר מדורדר. כל הילדים בימנו סובלים מחרדות, דיכאון ועוד. וכרגע אין מה לעשות עם זה. אני חושבת על כל הילדים שנמצאים ביסודי שמפספסים את הרגעים הכי חשובים להם כרגע. על כל האנשים שפיטרו מהעבודה כי אין צורך בהם כי הכל לא פועל כרגע. על כל התושבי צפון שפינו אותם מהבית והם צריכים לעבור בין מלון למלון בלי לדעת מה קורה ומה יהיה הצעד הבא. אצל כל התושבים שממש על קו האימות. שהבתים שלהם הרוסים. יש לי חברה שכבר בתחילת המלחמה נהרס לה הבית. היא גרה בקריית שמונה והיא פשוט שבורה עד עכשיו. אם המצב ימשיך ככה והוא ימשיך כי זה מה שהכי נכון לכרגע. לא רק שאחוזי ההתאבדות הולך לעלות והוא כבר עולה. כשנחזור לשגרה. לא יהיה כבר אנשים להחזיר. המצה רע. רע מאוד.מכל הבחינות. ואני יכולה להגיד שאם אני הייתי יכולה לבחור החלטות כמו בממשלה.(תיאורטית) לא הייתי יודעת מה לעשות. בסוף המדינה תקרוס לא בגלל המלחמה. בגלל כל ההזנחה שקוראת כרגע במדינה.
שואל השאלה:
^^^ צפון יעני נגיד מקריית שמונה ועד אחרי חיפה ועכשיו זה בכל הארץ לא רק בצפון. אז זה כבר לא ממש רלוונטי