7 תשובות
אני לא חושבת;(
כן
אנחנו ב8.11 כבר ועוד שלושה שבועות דצמבר
אתם באמת חושבים שהמערכה תרגע?
כן
זה לא יירגע עד לרמה שהם יוכלו לחזור..
לא חושבת...
אני והמשפחה שלי חזרנו היום לבית מעצמנו...
היינו אמורים להשאר *לפחות* עוד חודש אבל החלטנו לחזור
-T-