9 תשובות
שנגמור עם חזבאללה
שואל השאלה:
כן אבל מתי זה יקרה
אנונימי
שהאזרחים יתעוררו ויפעילו תצבא
אנונימי
שואל השאלה:
מאי- ברור לי שאין לזה תשובה מדויקת אז תחסכי את התשובה הצינית. רציתי לשמוע הערכות של אנשים.
אנונימי
לדעתי עוד חצי שנה עד שנה
זה נכון לא לפתח ציפיות
שואל השאלה:
הכי נורא זה חוסר הודאות. מעדיף שיגידו לי אתם חוזרים עוד שנה מאשר לא לדעת.
אנונימי
תחשבי איך זה בתור לוחם בצבא החוסר וודאות הזה שמשפיע על היציאות הביתה שלך תמיד יכול להיות גרוע יותר תחשבי על הטוב שבמצב שלך
שואל השאלה:
^ אני בחור. החיים של המשפחה שלי נעצרו והם כמו פליטים. זה די גרוע. גם לחיילים זה קשה אין ספק
אנונימי