התחברות הרשמה

זה שכבר כמה שעות אין שום אזעקה זה השקט שלפני הסערה?

24 בספטמבר 2024, 23:02
המצב הבטחוניישראלמלחמהסערה    
2 תשובות
טפו טפו חמסה חמסה
ה
הנסיכה פוזי
אולי .
D
Donald Duck.
באותו הנושא:
זה לא מוזר השקט הזה? כבר יותר מ3 שעות בלי אזעקות..
לא היו אזעקות כבר הרבה זמן היום, זה השקט של לפני הלילה לדעתכם?
חושבים שיהיו עוד אזעקות בבאר שבע, או שיהיה לילה שקט?
זה השקט שלפני הסערה או השקט שאחרי הסערה??
נגמרו האזעקות או שזה סתם השקט שלפני הסערה?
קצת מוזר שלא היה אזעקות באף מקום כבר שבע שעות לא?
אני זוכרת לפני כמה שנים היו אזעקות במרכז בשעות האלה למה כבר אין בשעות כאלה?
יהיה אזעקות בהמשך הלילה ומחר במרכז והדרום או שיהיה כבר שקט?
הימורים: האם האזעקות הנרחבות בעכו לפני כמה שעות ועכשיו באצבע הגליל מסמן שהתקיפה מתקרבת?
רק אותי זה מפחיד שהחמאס שקטים כבר 14 שעות הם לא עשו כלום מאתמול בלילה
למה לא היה כבר 3 שעות אזעקות?