8 תשובות
לדעתי שקט אומר אסון
זה כמו שתשאירי ילד לבד והוא אהיה בשקט שלו ואחרי זה תראי את כל הבית הפוך
לדעתי אנחנו צריכים להתכונן אבל ממש להתכונן לכל תרחיש .
אחרי מה שעשו מגיע להם פשוט למ*ת אחד אחד
אנונימית
לפי החדשות, היו המון תקיפות שלנו ברצועה וכל תקיפה מפחיתה את הפעילות שלהם כלפינו.
כמובן שזו לא סיבה להיות שאננים, כן להמשיך להיות עירניים לסביבה ולפעול לפי פיקוד העורף אבל אין צורך להלחץ סתם.
שואל השאלה:
אוקי פשוט זה קצת מלחיץ אותי
אנונימית
הנה עכשיו היו אעזקות
אנונימית
שואל השאלה:
וואי לא בקטע של לצפות פשוט בלחץ מהשקט כי אני מפחדת שיבוא משהו גרוע מזה
אנונימית
כן גם אני לחוצה ברמות אני מפחדת שהם מתכננים עוד דברים נוראיים
אנונימית
^^ הלחץ לגיטימי והוא בסדר, אבל כן צריך לשמור על קצת פרופורציות ולהבין שיש עכשיו באמת המון כוחות בכל גזרה ומוכנים לכמעט כל תרחיש אם לא לכל תרחיש :)

ככל שתוקפים יותר מהצד שלנו, יש להם פחות אמצעים לתקוף אותנו וזה דבר טוב
יקרה
מבינה את החששות שלך. מצב של אי וודאות עלול להגביר חרדות קיומיות וחרדות מהלא נודע. מרגיש שבכאוס הזה אנו נוטים לשקוע בסכמות שליליות בחששות. לעיתים כדאי אולי לקחת צעד אחד אחורה ולתת למצביאים לנהל את הלחימה ואפילו לנסות לסמוך עליהם. ויש גם אפשרות לראות את החלק המלא של הכוס.... אולי הם הורידו במינון של הטילים כי כבר איבדו מהיכולת שלהם. אולי צה"ל כבר בשליטה גבוהה וזו הסיבה להפוגה...
שולחת לך סרטון חשוב מאוד בימים אלו, "צבא ההגנה לתודעה". ממליצה לך לצפות ולקחת מה שאת יכולה.
רציתי לשתף אותך בכך שאני מתנדבת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת. עמותת סה"ר מקיימת צ'אט עם מתנדבים אנונימיים. תוכלי אם תרצה להצטרף לצ'אט ולשוחח על דברים המעיקים עלייך בתקופה מאתגרת זו, ואולי אף להתעדכן במקורות תמיכה נוספים. הלוואי שיכולתי לתמוך ולעזור לך יותר בקושי והמצוקה שאת חווה.
שלך.
מתנדבת סה"ר

https://youtu.be/duw1jwb7y_y?si=dhntob37a6iv_d2t