18 תשובות
מחשיד נורא
השקט שלפני הסערה
מוזר כן
גם אני אומרת נראה לי הם מתכננים משהו אבל לכי תדעי
חח יש להם בקושי טילים כבר הם לא רוצים לבזבז
אנונימי
מאוד מחשיד
אמרו משהו על 2 בלילה וטילים אבל כבר 2 וחצי וכלום
אמרו משהו על 2 בלילה וטילים אבל כבר 2 וחצי וכלום
החמאס הלך לישון תנו להם עבדו קשה כל השבוע
חמודים:)
חמודים:)
מאוד מוזר ואני מפחדת ללכת לישון ואז יהיה אזעקה כי זה מה שקרה לי אתמול
הםם מפחדיםם אלה רק דיבורים
גם אני חשבתי על זה
כשהמתחזה חשוד
אנונימי
אל תפתחי פה לחמאס
קצת סאס הייתי אומרת
למה היו אזעקות בנתיבות
באתי לענות קיבלתי התרעות באמא
רק דיברת:(
חכו רגע,הם צמאים ורעבים בואו נאכיל אותם בטילים
באותו הנושא: