34 תשובות
לא מאמינה, לדעתי הוא התנצל רק כי זה נחשף וכל הארץ שונאים אותו. זה מקרה שקרה לפני כמה חודשים והוא התנצל רק כשכולם גילו.
מאמין שהוא מרגיש חרטה וצער לקורבנות לגבי לסלוח לו זה של הקורבנות
אדם שלא קורבן שלו לא יכול לסלוח/לא לסלוח לו
שואל השאלה:
הבנות שהוא צילם אותן יודעות??? כי אני מלא על רכבות אני מפחדת שהוא צילם גם אותי..
הבנות שהוא צילם אותן יודעות??? כי אני מלא על רכבות אני מפחדת שהוא צילם גם אותי..
סולחת?? ממש לא מקומנו לסלוח.
הוא עבריין מין וכל ההתנהלות של המשטרה מבזה ומבעיתה!!!
והוא לא מצטער- אם היה, לא היה טורח לעשות את זה ככה ולטשטש את המעשים שלו בתירוץ כמו "רוח שטות".
הוא עבריין מין וכל ההתנהלות של המשטרה מבזה ומבעיתה!!!
והוא לא מצטער- אם היה, לא היה טורח לעשות את זה ככה ולטשטש את המעשים שלו בתירוץ כמו "רוח שטות".
זה לא המקום של אף אחד מאיתנו לסלוח חח לא מבינה תגברים שסולחים לו בתגובות בטיקטוק
שואל השאלה:
^^^ ילד בן 19 שעשה טעות?????!!!!!!!
אם המקרה לא היה מתפרסם הוא לא היה מעלה שום סרטון ולא מתנצל בפני אף אחת !
ומה עם הבנות שצילמו אותן? מי יודע איפה הסרטונים
^^^ ילד בן 19 שעשה טעות?????!!!!!!!
אם המקרה לא היה מתפרסם הוא לא היה מעלה שום סרטון ולא מתנצל בפני אף אחת !
ומה עם הבנות שצילמו אותן? מי יודע איפה הסרטונים
לא סולחת לו בשום צורה הם הוא לא היה נתפס לא היה מצטער ומגיע לו מה שהוא עובר
^אין לך זכות לסלוח לו כפרה את לא קורבן זה בדיוק כמו שאת לא יכולה לסלוח לרוצח
אני לא יודע מי הוא ומה הוא אבל מרגיש לי שהוא לא כל כך מתחרט על זה
שואלת השאלה מבין את הכעס אבל אין מה לעשות זה נעשה וקרה בעבר הוא נתפס לפני שלוש חודשים אני מאמין שמצ והמשטרה החרימו ומחקו הכל מהמקומות שזה נשלח אליהם
שואל השאלה:
^^ א מה זה נעשה וקרה בעבר לא הבנתי??? אם אחותך הייתה קורבן גם היית מחליק אע?
ב אי אפשר לדעת לאן זה הגיעה המשטרה לא אחראית לאן זה ידלוף
ג אני לא מבינה למה הוא לא מקבל עונש!
^^ א מה זה נעשה וקרה בעבר לא הבנתי??? אם אחותך הייתה קורבן גם היית מחליק אע?
ב אי אפשר לדעת לאן זה הגיעה המשטרה לא אחראית לאן זה ידלוף
ג אני לא מבינה למה הוא לא מקבל עונש!
הוא חייל שתורם יותר מכולם פה, והוא עובר שיימינג מטורף תפסיקו להתעלל בו
אנונימי
שואל השאלה:
^ תנדור שאמרת את זה עכשיו
אני לא מתפלאת שאתה אנונימי
^ תנדור שאמרת את זה עכשיו
אני לא מתפלאת שאתה אנונימי
אל תדלקי גם אני כתבתי בטיק טוק שאני סולח לו וכולם יצאו עליי זכותו של בן אדם להגיד מה שהוא חושב כל עוד זה לא בגדר הפלילי או הפוגע אבל תחשבי תחשבי רגע מנקודת מבט של הבן אדם עצמו ולא מנקודת מבט סובייקטיבית
הייתי מאוד מאוד כועס אבל אני לא בן אדם ששופט אנשים ככה שלא הייתי יוצא עליו מבטיח
שואל השאלה:
אם זה היה קורה למישהי שחשובה לך לא היית "סולח לו" והרי ברור שלא יהיה לכם אכפת מה ציפינו מהאלעק "גברים" של ישראל
אם זה היה קורה למישהי שחשובה לך לא היית "סולח לו" והרי ברור שלא יהיה לכם אכפת מה ציפינו מהאלעק "גברים" של ישראל
שואל השאלה:
אני רוצה לראות שלא היית שופט אני רוצה לראות
אני רוצה לראות שלא היית שופט אני רוצה לראות
וואו וואו איזה מסוכנת חחח
בכל אופן אני איש שלא שופט אנשים עד שזה מגיע למקרים קיצוניים ממש לדוגמא רצח ואונס מבחינתי זה קו אדום לא משנה מה אבל בן אדם שעשה שטות אני מרחם עליו אבל לא הולך לעשות לו שיימינג בכל ישראל
בכל אופן אני איש שלא שופט אנשים עד שזה מגיע למקרים קיצוניים ממש לדוגמא רצח ואונס מבחינתי זה קו אדום לא משנה מה אבל בן אדם שעשה שטות אני מרחם עליו אבל לא הולך לעשות לו שיימינג בכל ישראל
שואל השאלה:
חכי מה קרה לך אני במצב נפשי קשה אני אבעט לכולם בביצים אבל זה סבבה חיימשלי לא שופטים אותי
חכי מה קרה לך אני במצב נפשי קשה אני אבעט לכולם בביצים אבל זה סבבה חיימשלי לא שופטים אותי
חולירע של בן אדם
שואל השאלה:
מה אתה דפוק זאת פאקינג הטרדה זה לא חציית קו אדום!?!?!?!
מה אתה דפוק זאת פאקינג הטרדה זה לא חציית קו אדום!?!?!?!
דבר ראשון אל תכעסי ואל תעשי רעש דבר שני לא שהטרדה זה דבר נסלח אבל לכולנו יש תאוות ויש אנשים שעושים שטויות אבל זה ממש לא כמו אונס וזו דעתי וככה אני חושב
שואל השאלה:
אה נכון אתה צודק בגלל שקשה לי בחיים מותר לי לצלם את מי שבא לי אבל זה בסדר נכון? כי לבנות לא נהרסו החיים
אבל הכל בסדר עברה עליו תקופה קשה ואנחנו לא שופטים!
אה נכון אתה צודק בגלל שקשה לי בחיים מותר לי לצלם את מי שבא לי אבל זה בסדר נכון? כי לבנות לא נהרסו החיים
אבל הכל בסדר עברה עליו תקופה קשה ואנחנו לא שופטים!
וואו בנות אתם פשוט עושות יותר רעש ממה שאתם שוות זה דבר ראשון דבר שני אף פעם לא הצדקתי את זה ולא נתתי לזה לגיטימציה אבל אני לא חושב שיש לגיטימציה לעשות על בן אדם שיימינג דבר שלישי אמרתי שזה לא נראה שהוא כל כך מתחרט או שהוא לא מספיק מביע רגשות
תחשבו מה שאתן רוצות אני בכל אופן חושב שלא לגיטימי לעשות לבן אדם שיימינג על דבר כזה
לכל אחד מגיע הזדמנות שנייה ואגב זה שרק אחרי חמש חודשים הוא התנצל ברור שזה בגלל שפרסמו אותו למה שבן אדם יפרסם על עצמו משהו רע אני מאמין שהוא ביקש סליחה ישר כשזה קרה והוא לא חלם כנראה שזה התפרסם כנראה חשב שישלם קנס או אולי קצת כלא אבל העונש הכי גרוע שזה יתפרסם זה עונש לכל החיים
לא מכירה את המקרה אבל לא משנה חייל לא חייל זה כבר לא "טעות". טעות זה ללא כוונה- הוא ידע מה שהוא עושה באותו רגע והוא התכוון לזה, זה פשוט נורא, בן אדם נורמלי לא היה אפילו חושב לעשות את זה ברצינות, אז מה אם הוא על מדים, אז מה אם הוא בן 19, הוא בן 19 שהטריד, להזכירכם ילדים בני 19 גם גודלים, ומה אז אהיה התירוץ שלהם?
לפני שנה שנתיים בן אדם על מדים הטרןד אותי על אוטובוס, ועד היום אני לא אוהבת להזכר בזה, הוא היה בערך באותו הגיל, אז מה אתם סולחים לו?! חושבים שזה סבבה? ואז גברים ימשיכו להטרןד והסלחו להם וואלה יופי איזה חברה של מלאכים, מה אתם חושבים שהבנות מרגישות עכשיו? איכס איזה אנשים הזויים מטרידים די אני לעולם לא אוכל לסלוח לבן אדם כזה, אתם יודעים איזה צלקת זה יכול להשאיר לבנות, הן לא היו צריכות לחוות חוויה כזאת
לפני שנה שנתיים בן אדם על מדים הטרןד אותי על אוטובוס, ועד היום אני לא אוהבת להזכר בזה, הוא היה בערך באותו הגיל, אז מה אתם סולחים לו?! חושבים שזה סבבה? ואז גברים ימשיכו להטרןד והסלחו להם וואלה יופי איזה חברה של מלאכים, מה אתם חושבים שהבנות מרגישות עכשיו? איכס איזה אנשים הזויים מטרידים די אני לעולם לא אוכל לסלוח לבן אדם כזה, אתם יודעים איזה צלקת זה יכול להשאיר לבנות, הן לא היו צריכות לחוות חוויה כזאת
אנונימית
הוא התנצל נטו כי הוא פרסמו את השם שלו לא התנצל בפני אותן הנשים שפגע בפרטיות שלהן
ברוסקי ליטרלי אמר ש'נכנסה בו רוח שטות' לא יודעת מה איתכם אבל זה לא נשמע לי כהתנצלות כנה, איזה בן ז*נה
מה כולה 19 הבן אדם כבר בן אדם בוגר זה כמו שתגיד שהוא היה רק בן 19 כשהוא רצח מישהו זה לא משנה עובדה שיש ילדים בני 16 שיכולים להפעיל את התאי מוח הקטנים שלהם יותר טוב ולא לעשות דבר כזה
מה כולה 19 הבן אדם כבר בן אדם בוגר זה כמו שתגיד שהוא היה רק בן 19 כשהוא רצח מישהו זה לא משנה עובדה שיש ילדים בני 16 שיכולים להפעיל את התאי מוח הקטנים שלהם יותר טוב ולא לעשות דבר כזה
אני לא חושבת שאני זאתי שצריכה לסלוח לו,הבנות שהוא צילם צריכות לסלוח לו
אבל נגיד הוא היה מצלם אותי ממש לא הייתי סולחת לו הייתי זורקת אותו מהרכבת
ואני לא חושבת שהוא באמת מצטער
אבל נגיד הוא היה מצלם אותי ממש לא הייתי סולחת לו הייתי זורקת אותו מהרכבת
ואני לא חושבת שהוא באמת מצטער
לא, הוא עשה את זה רק כי חשפו אותו והוא מפחד. הוא סתם אפס בעיניי
אני בטוח שהוא לא באמת הצטער ושעכשיו הוא עושה את אותם דברים שוב
כל מי שאומר שמגיע לו הזדמנות שניה אין לו שכל
באותו הנושא: