15 תשובות
היא תעשה תאמיני לי
מקווה מזה זה זה איזה מפגר הוא
אנונימית
יעשו ולא נהרסו לו החיים הוא הרס אותם במו ידיו
מה זה נראה יש הוכחות וסרטונים על זה, הם בתהליך טביעה לאמאמא שלו
שואל השאלה:
^^^^^^ לא נראה ככה
אנונימית
כל הבנות שהוא צילם מתכננות לתבוע תבן אדם שגם בגלגול הבא הוא לא יצא מזה
שואל השאלה:
^^^^^^ הוא לא דביל הוא סוטה ועבריין מין
הוא ידע בדיוק מה הוא עושה
אנונימית
נו אז מה את רוצה
זה הקטע שהוא לא ידע מה הוא עשה
זה לא הגיוני לשים מצלמה בשירותים ולצפות שלא יראו את זה
שואל השאלה:
מה מה את רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
^^ עובדה שלפניה הוא צילם עוד אנשים שלא ראו
ומי יודע כמה עוד הוא צילם בימים אחרים
אנונימית
בשביל זה חוקרים תבן אדם^
שואל השאלה:
^ ראית את הכתבה המלאה? לא מחקו לו את החומרים הכל עדיין אצלו והוא מסתובב חופשי
בינתיים גם לא הוגש נגדו כתב אישום ועברו 3 חודשים
אנונימית
העונש האמיתי שלו זה שהפרצוף שלו נחשף בפומבי אז מסתובב חופשי ולא בכלא אחרי שכל המדינה ראתה מה הוא עושה
תאמיני לי זה גרוע יותר מכלא ששם הוא היה נכנס לכמה חודשים ואז היה משתחרר וממשיך עם הפנטזיות ההזויות שלו

ככה הוא לא יהיה מסוגל בכלל ללכת אפילו למכולת בסופר מרוב הבושה
אנונימית
שואל השאלה:
^ כן זאת הייתה הכוונה שלי בשאלה אם לדעתכם נהרסו לו החיים
לא יודעת כי בסוף לעם ישראל יש זיכרון קצר...
אנונימית