16 תשובות
איזה דעה לעזאזל אמורה להיות? שיכנס לכלא לכמה שנים טובות.
שואל השאלה:
הסרטון התנצלות שלו זהב באמת
שהוא בן ז!נה ואי אפשר לסלוח לו אחרי דבר כזה
^^ לא ראיתי ולא רואה את הסרטון התנצלות. מה אם מישהו היה מעלה סרטון התנצלות על זה שהוא רצח
מזעזע. במיוחד שזה חייל
מקרה טראומטי
שהוא גבר אלפא ואיזה סיגמא והלוואי שהייתי בשירותים בזמן שהוא היה עושה את זה

נו מה כבר יש לחשוב על זה הבן אדם סוטה
מסכן נכנסה בו רוח שטות

מה אני כבר יכולה לחשוב על מטרידן סוטה שמצלם בחורות ללא רשותן מחרבנות ומשתינות ברכבת

גם מטרידן וגם עם קינקים חולים
מזעזע
מה יש לחשוב הבחור סוטה
איכ לצלם ככה זה מגעיל
קישור או הסבר?
סוטה, מגיע לו עונש מן הסתם
שהוא אדם נוראי והסרטון עאלק התנצלות שלו זה הדבר הכי מביך שיצא לי לראות
לא חושבת שצריכה להיות דעה, הוא צריך להיות בכלא לכמה עשרות שנים טובות, והסרטון התנצלות ממש לא זהב, הוא צריך לעשות אלף סרטונים כאלה למרות שעדיין לא נסלח לו
מה אני חושב עליו? הוא לא נראלי בן אדם רע הוא פשוט סוטה עם בעיות נפשיות ואייקיו נמוך.
וכל השיימינג שעושים עליו זה מזעזע מחבלי נוחבה לא מקבלים את השיימינג שהוא מקבל, וזה גם יקטין משמעותית את העונש שהוא יקבל, כי השיימינג לבדו זה עונש נכבד.