7 תשובות
לא ברו היא הייתה באמת מתאבדת
דפניטלי הייתי נשאר שם בשבילב
ממש לא דווקא ההפך להיות שם ולתמוך בה להראות שלאנשים אכפת זה הכי חשוב
הייתי תומך בא נשאר שם בשבילה ומסביר לה כמה החיים טובים
לא,הייתי מרים אותה מהמצב הזה
ברור
אנונימית
קרתה סיטואציה לפני כמה חודשיים עם החברה הכי טובה שלי, ניסיתי לעזור לה כמה שיותר ופיניתי לאמא שלה, ידעתי שהיא לא באמת תת@בד אבל כנראה היא הייתה זקוקה לתמיכה.
לא
אבל יש מניפולטיבי אובדני
אז צריך לדעת את ההבדל