17 תשובות
אממ לא הכשילו, אבל אני גם לא יודע על מה העבירו
טסט ראשון בלימה באמצע צומת, התפרצות בפניה ימינה ואיבוד שליטה בהגה או משהו כזה שכמעט עליתי על אי תנועה
טסט שני מעבר באדום, התפרצות לצומת ושנצמדתי לאיזה רכב יותר מדי
נשמע כאילו אני לא יודעת לנהוג שלא נדע
שואל השאלה:
^חחח אני מת העיקר שעברת בסוף
אנונימי
אני???? מי עבר אמאלה אני מחכה לטסט שלישי תתפלל בשבילי
שואל השאלה:
מתפלל בשבילך ומקווה שזה הדדי
אנונימי
כמובן הדדי
רק שלא נהיה בלחץ אמן ואמן
שואל השאלה:
הלחץ מלחיץ אותי
אני בלחץ מזה שאני בלחץ
אנונימי
התקרבתי לצומת כלשהו שבו הטסטרית אמרה לי לפנות שמאלה (הייתי לבד באיזור הזה). קלטתי מבעוד מועד שיש ליד הנתיב של הפנייה שמאלה תמרור של אין כניסה, ואמרתי לה את זה, אבל היא התעלמה. כשהתקרבתי יותר לצומת, אמרתי לעצמי שכדאי לי לפנות ימינה (לא הייתה אופציה אחרת נוספת), אבל היא בלמה אותי ושאלה למה פניתי ימינה. אז אמרתי לה שוב פעם שיש תמרור של אין כניסה. הסתכלתי שוב פעם על התמרור, וראיתי שלט קטן מתחתיו שכתוב בו "אין כניסה לרכב ששוקל מעל 4 טון". בקיצור, היא הכשילה אותי על אי ציות לתמרורים, ובשביל להצדיק את הנכשל, היא הוסיפה לי עוד כל מיני דברים שגויים שעשיתי לטענתה, למרות שלא עשיתי אותם (המורה שלי אמר לי שאין טעם לערער, כי רוב הסיכויים שלא יקבלו את הערעור)
שואל השאלה:
וואי איזה באסה
אנונימי
^לא נורא. לומדים מטעויות. אני כבר כמה חודשים עם רישיון
כן הלחץ הזה קטלני לטסטים
אם אתה בטוח בעצמך בשיעורים תעבוד על זה שההכנה היחידה שלך היא למצוא דרך להגיע לטסט עצמו ברוגע כמה שיותר כי שניה של חוסר ריכוז והלך הטסט
אבל אם אתה יודע לנהוג אין באמת סיבה שמשהו ישתבש אם אתה בא בגישה הנכונה ועם מספיק רסקיו או משהו לגיבוי גם
אי מתן זכות קדימה בדרך החוצה ועוד כמה חירטוטים
אני לא זוכר נכשלתי כבר שש טסטים
אנונימי
רחוב צר שלא נכנסתי הצידה לפנות מקום לזה שמולי למרות שהוא היה איזה קילומטר ממני והיה עוד מקום לעצור אחרי זה
לא נכשלתי בטסט
לא הכשילו אותי
היום נכשלתי טסט ראשון על זה שנצמדתי לרכב החנייה והוא נגע לי בהגה ובסוף לא הצלחתי את החנייה