11 תשובות
שואל השאלה:
כמו שצריך ליאן אהבתי ^^
אנונימית
שואל השאלה:
לא ראיתי גם את הטסטר כותב כלום בטאבלט שלו מה יכול להיות?
אנונימית
השאלה היא על מה העיר לך..
פעם ראשונה נכשלתי בגלל שהרכב נכבה 4 פעמים (ידני)
פעם שניה הטסטר המציא שניסיתי להכנס לאין כניסה ובלם אותי 500 מטר לפני התמרור כשיש פניה חוקית בצומת של האין כניסה (רצה להכשיל אז המציא משהו שאי אפשר באמת לערער עליו)

אפשר לבדוק את הטעויות באתר "ברוש תלמידים"
תתייעץ עם המורה אם יש טעם לערער, אם יהיה רשום שהוא התערב/בלם/נגע בהגה אז אין מה לערער כי אין תיעוד במצלמות לגבי פנים הרכב.
שואל השאלה:
לא נגע לי בהגה ולא בלם רק העיר
אנונימית
^ אבל על מה העיר
שואל השאלה:
על הנתיב פעם אחת
ופעם שניה טען שאני מפריעה לתנועה
התקדמתי קצת להגדיל את הטווח ראיה. נתתי זכויות קדימה
אנונימית
^ על נתיב - סטית?
כי זה נחשב לטעות לא קטנה, והערה מילולית שוות ערך לנגיעה בהגה במצב כזה

מה לגבי טעויות אחרות? לא הסתכלת בברוש תלמידים?
מספיק שיש עוד 2 טעויות של מראה או איתות שהוא סימן ולא ראית וזה נכשל (מספיק 4 טעויות קטנות כדי להכשל)
שואל השאלה:
אוף
אנונימית
רבתי איתו תוך כדי
תלך תערער, תראה מה הסעיפים הפוסלים ותוכל להריץ בהקלטה לראות על מה הוא מדבר ולערער
בעיקרון הסיבה שהכשילו אותך אמורה להיות כתובה ולעבור למורה נהיגה שלך אז תבדקי תנושא