3 תשובות
פנסים
אנונימית
פעם אחת על זה שרכב בא אליי לנתיב ולא עצרתי לו בהתחלה (אני באתי להאט אבל הטסטר הקדים אותי)
פעם אחת על מעבר חצייה כמו מטומטמת
פעם אחת על כיכר
ופעם אחת על כביש דו סטרי וחד סטרי

אבל בסוף עברתי טסט הכל טוב חחח זה היה מייאש
חח היה לי טסט ראשון ביום חורפי לאללה, אדים על החלון, שמיים אפורים וגשם חזק
הכל הלך חלק חלק רק לקראת סיום הטסט לא הבחנתי בבן אדם שבא לעבור במעבר חציה ולפני שאני מבין מה קרה עכשיו אני חוטף ברקס, באותו רגע הבנתי שנכשלתי והתבאסתי רצח אבל המשכתי כרגיל את הטסט

עברתי שני בלי טעויות וסעיפים בכלל