7 תשובות
שואל השאלה:
אבל התחברתי עם התעודת זהות ותאריך ההנפקה
אנונימית
אני לא חושבת שזה יעשה בעיות
אבל אני גם לא חושבת שיש לך למה להתחבר אין לך מה לעשות באתר הזה לפני שקיבלת צו ראשון
שואל השאלה:
אמרו לי שיש שמה תרגול או משהו
אנונימית
נכון אבל אם עוד לא קיבלת זימון אז אין לך למה להתכונן, מקבלים זימון 4 בערך חודשים לפני הצו ראשון, יהיה לך מספיק זמן להתכונן
גם אם לא קיבלת את הצו אני די בטוחה שהמערכת לא תזהה אותך ברגע שתתחברי
אה
אם עוד לא קיבלת זימון לצו ראשון אני לא חושבת שאת בכלל יכולה להתחבר כי במכתב הם שולחים לך את הסיסמא שלך
שואל השאלה:
זה לא ידפוק משהו אם אני אשנה סיסמה וכזה לפני שקבלתי מכתב של צו ראשון?^
אנונימית
כן ברור שאפשר