13 תשובות
אפשר להיכנס לאתר באופן כללי, פשוט לא לאזור אישי כי אתה עוד לא במערכת
שואל השאלה:
אם אני עושה שלא קיבלתי סיסמה ומנסה להיכנס יש מצב זה יעבוד?
אם אני עושה שלא קיבלתי סיסמה ומנסה להיכנס יש מצב זה יעבוד?
אנונימי
לא, אפשר רק לגלוש באתר ולקרוא מידע בלי להתחבר לאיזור האישי
לא, רק אפשר לגלוש באתר.
שואל השאלה:
אם אני מנסה להתחבר לאיזור אישי זה יכול לעשות בעיות?
אם אני מנסה להתחבר לאיזור אישי זה יכול לעשות בעיות?
אנונימי
פשוט לא תצליח להתחבר, שום בעיות
כל עוד יש לך תעודת זהות ותאריך הנפקה אין סיבה שלא
מוזר תנסה להתקשר מחר למיטב הם יגידו לך את הסיסמה הם נתנו לי אותה
שואל השאלה:
עוד לא הגיע מכתב בכלל
עוד לא הגיע מכתב בכלל
אנונימי
ו? מה אכפת להם למה שאתה נכנס לאתר במכתב שלך אמור להיות הסיסמה שלך בעיקרון אבל תעשה מה שאתה רוצה
שואל השאלה:
כע ניסיתי לא עבד
כע ניסיתי לא עבד
אנונימי
אתה אמור להכניס ואז לחוץ על שכחתי סיסמה ומשם כבר נכנס הקטע של התעודת זהות
שואל השאלה:
לא עבד^
לא עבד^
אנונימי
באותו הנושא: